תהליך הגשת התביעה הקטנה אינו מסובך אך הוא עלול לקחת זמן רב

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

בית המשפט לתביעות קטנות הוא בית משפט בעל סמכות מוגבלת. בית המשפט יכול לדון בתיקים הכוללים פיצוי כספי עד 25,000 דולר. זה לא בית משפט מלא והליכי הדיון הם לא פורמליים.

הגש תביעה קטנה על ידי פנייה לבית המשפט לתביעות קטנות באזורך או על ידי כניסה לאתר האינטרנט שלהם ומילוי הטופס. תידרש לספק מידע מסוים על עצמך, על הצד השני ועל מה שקרה.

סעיף זה ייתן לך את היסודות כיצד להגיש תביעה קטנה.

הצעד הראשון הוא לאסוף את כל המסמכים שלך. זה כולל דברים כמו חוזים, קבלות וכל ראיה אחרת שעשויה לעזור במקרה שלך.

אם אתה מגיש תביעה נגד מישהו אחר, ודא שיש לך את פרטי ההתקשרות שלו ואת תאריך האירוע שהוביל לתביעה. אם זו הייתה תאונה, צלם תמונות או וידאו של המקום שבו זה קרה וכל ראיה שעדיין שם.

אתה גם צריך לדעת באיזה בית משפט או מחוז אתה תגיש. זה חשוב מכיוון שלכל מחוז יש כללים משלו לתביעות קטנות, אז וודא שאתה יודע איזה מהם חל על המצב שלך לפני שתמשיך.

אז, נגרם לך עוול ואתה רוצה להגיש תביעה קטנה. הנה כמה טיפים איך להתחיל.

כדי להתחיל, אתה צריך לדעת איזה סוג של תביעה קטנה אתה רוצה להגיש. ישנם שלושה סוגים: נזקי גוף, נזקי רכוש ותביעות אזרחיות אחרות.

לאחר מכן, בררו מי הנתבע במקרה שלכם והיכן הוא מתגורר או עובד. אם הם גרים או עובדים במדינתך, אתה יכול להגיש תביעה קטנה בבית המשפט המקומי. אם הם לא גרים או עובדים במדינתך, צור קשר עם פקיד בית המשפט של המחוז המתאים בו הם גרים או עובדים לקבלת מידע נוסף על איך להמשיך בהגשת תביעה קטנה נגדם.

לבסוף, הכן כל ראיה שתתמוך במקרה שלך וכן כל מסמכים הקשורים אליו (למשל, חוזים).

תביעה קטנה היא סוג של תביעה המוגשת לבית המשפט לתביעות קטנות. בית משפט לתביעות קטנות הוא בית משפט בו ניתן לפתור מחלוקות במהירות ובזול. התובע (האדם שמתחיל את התביעה) יכול לבקש רק פיצוי של 5,000$ או פחות.

הצעד הראשון להגשת תביעה קטנה הוא לדבר עם הפקיד בבית המשפט המקומי שלך. הם יגידו לך אילו טפסים אתה צריך, ויעזרו לך למלא אותם בצורה נכונה. תצטרך גם לשלם עמלת הגשה, שיכולה לנוע בין $10 – $100, תלוי איפה אתה גר ולאיזה מדינה התיק שלך נופל.

עליך לכלול פרטים רבים ככל האפשר על האירוע שהוביל למחלוקת בטופס כתב התביעה שלך. זה כולל כל שיחות עם עדים או אנשים אחרים המעורבים באירוע, כמו גם כל ראיה שתומכת בצד שלך בסיפור (למשל, תמונות).

ניתן להגיש תביעה קטנה במחוז בו מתגורר או עובד הנתבע. תצטרך לשלם עמלה קטנה.

אם מישהו עשה לך עוול ואתה רוצה לתבוע אותו, תצטרך להגיש תביעה קטנה. תביעות קטנות הן תביעות מוגבלות בערכן, בדרך כלל מתחת ל-5,000 דולר. הם מיועדים לאנשים שאין להם הרבה כסף אבל עדיין רוצים צדק לעוולות שלהם.

תהליך התביעות הקטנות הוא דרך עבור אנשים לפתור את המחלוקות שלהם מבלי לעבור את ההוצאות והלחץ של תביעה רשמית.

תהליך התביעות הקטנות יכול להיות מסובך ומפחיד, אבל זה לא חייב להיות. בעזרת מאמר זה, תלמד כיצד להגיש את התביעה הקטנה הראשונה שלך בקליפורניה.

ראשית, תזדקק להעתק של החוזה או הסכם השכירות שלך עם האדם או החברה שנגדם אתה מגיש בקשה. ייתכן שתרצה לכלול כל ניירת אחרת שתומכת בצד שלך במחלוקת.

תזדקק גם למידע בסיסי על עצמך (שם, כתובת, מספר טלפון), כמו גם את השם והכתובת של האדם או החברה שנגדם אתה מגיש בקשה.

תצטרך לרדת לבית המשפט המקומי שלך עם כל המידע הזה לפני שתמלא כמה טפסים ותשלם עמלה עבור אגרות הגשה ודמי שירות.

לאחר שהדבר נעשה, תוכל לבקש מועד דיון מיידי על מנת ששני הצדדים יוכלו להציג את טענותיהם בפני

אם יש לך תביעה קטנה ואתה רוצה להגיש אותה, הנה כמה דרכים:

אתה יכול ללכת לבית המשפט ולמלא את הניירת.

אתה יכול לשכור עורך דין.

אתה יכול להגיש את זה באינטרנט.

בתי משפט לתביעות קטנות הם סוג של בית משפט אזרחי. הם נועדו לפתור מחלוקות הכוללות סכומי כסף קטנים.

על מנת להגיש תביעה קטנה עליך להיות התובע, או מי שתובע. בטח נפגעת בצורה כלשהי מאדם או חברה אחרת ואתה צריך להיות מסוגל להוכיח זאת. יש לזהות את האדם האחר המעורב בסכסוך כנאשם, או הפרט שנתבע.

התובע אחראי להגשת כל המסמכים ולהופיע בכל הדיונים הקשורים בתיק. זה כולל מתן ראיות התומכות בטענתם ותשובה לכל שאלה מהשופט במהלך הדיונים.

תביעה קטנה היא תיק אזרחי לפיצוי כספי בסך 10,000 דולר או פחות. להלן כיצד להגיש תביעה קטנה במדינת קליפורניה.

1) גלה באיזה בית משפט יוגש התיק שלך.

2) היכנסו לאתר בית המשפט ומצאו את הטפסים שאתם צריכים למלא עבור סוג התיק שלכם. לדוגמה, אם אתה תובע בגין הפרת חוזה, תצטרך למצוא את הטופס שנקרא "תלונה" או "עתירה" באתר האינטרנט שלהם.

3) מלא את הטפסים באינטרנט והדפיס אותם או הורד אותם כקבצי PDF. כמו כן, יהיה עליך למלא תצהיר המציין שאינך מגיש תביעה זו משום שנפגעת ממישהו שנהג תחת השפעת סמים או אלכוהול (זה נקרא "תצהיר לתמיכה בעתירה לפיצויים נגד נהג").

4) קח מסמכים אלה וכל

הגשת תביעה קטנה היא תהליך קל ומהיר שניתן לבצע בעזרת עורך דין.

השלב הראשון בהגשת תביעה קטנה הוא לברר האם אתם זכאים להגיש כזו. אתה זכאי אם נגרם לך עוול על ידי אדם או ישות אחרת וסכום הכסף המעורב הוא פחות מ-$10,000. אם אינך עומד בקריטריונים אלו, תצטרך להגיש תביעה במקום זאת.

לאחר מכן, תצטרך להחליט אם לעבור את מערכת בתי המשפט האזרחיים או את מערכת בתי המשפט לתביעות קטנות. ההבדל בין שתי המערכות הללו הוא בעיקר באופן ניהול המשפטים וכמה זה יעלה לעורכי דין משני צידי התיק.

אם תבחר בבית משפט אזרחי, התיק שלך עשוי להידון על ידי שופט או חבר מושבעים בהתאם לחוקי המדינה שלך. אם תבחר בבית משפט לתביעות קטנות, התיק שלך יידון על ידי שופט בלבד ואין חבר מושבעים מעורב בתהליך זה.

בית המשפט לתביעות קטנות הוא חטיבה של בית המשפט המחוזי העוסקת בתיקים אזרחיים שבהם התביעה היא $5,000 או פחות. אם יש לכם מחלוקת ואינכם מוצאים תשובה באינטרנט, תוכלו להגיש תביעה קטנה.

תצטרך לדעת איזה סוג תיק אתה מגיש ובאיזה מדינה. כמו כן, יהיה עליך לדעת את שמו של הנתבע ואת כתובתו. לאחר שתהיה מוכן להגיש את התיק שלך, תוכל לעשות זאת באופן אלקטרוני או בדואר.

בחלק זה תלמדו כיצד להגיש תביעה קטנה במקרה שמישהו חייב לכם כסף.

הצעד הראשון הוא לפנות למי שחייב לך כסף ולבקש ממנו לשלם את מה שהוא חייב. אם הם מסרבים, אז כדאי לשקול הגשת תביעה קטנה. הטופס להגשת תביעה קטנה זמין באינטרנט או בבית המשפט. יהיה עליך למלא טופס זה עם שמך וכתובתך, וכן את שם האדם שחייב לך כסף, כתובתו והערכה של כמה הוא חייב. כמו כן, יהיה עליך לציין באיזה סוג חוב מדובר (למשל, חוב בכרטיס אשראי).

השלב השני הוא הגשת תביעתך למזכירות בית המשפט על מנת שתטופל על ידי קצין בית משפט או שופט. משרד הפקיד יכול לספק הנחיות כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר בהתאם למקום שבו אתה נמצא.

השלב השלישי הוא לשרת את הניירת שלך

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות
פשיטת רגל

מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות

WeWork, פעם חד קרן מבטיח בתעשיית העבודה המשותפים, עמדה כעת בפני נפילה משמעותית. ההתרחבות המהירה של החברה וההוצאות הראוותניות הובילו לבסוף להגשת פשיטת רגל. אירוע זה שלח גלי הלם בעולם העסקים, שכן פעם נתפסה WeWork כמפרעת בתעשיית הנדל"ן.

למאמר המלא »
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »