שעות העבודה נקבעות בחוק ברוב המדינות

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

ברוב המדינות, החוק קובע את מספר השעות המרבי שעובד יכול לעבוד בחודש. זאת על מנת להבטיח שלא יעבדו יתר על המידה ויש להם מספיק זמן לנוח.

מספר השעות המרבי לחודש שונה ממדינה למדינה. בארה"ב, למשל, זה 40 שעות שבועיות עם 8 שעות של שעות נוספות מותרות.

חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) אינו קובע מגבלה על מספר השעות שעובדים יכולים לעבוד.

מעסיקים נדרשים לשלם שכר שעות נוספות עבור כל שעות עבודה מעל 40 שעות שבועיות.

כמה שעות נוספות מותר לך לעבוד בחודש?

אין מספר שעות ספציפי מותר. הכלל הוא שאם אתה עובד יותר מ-40 השעות הרגילות, אז אתה צריך לקבל פיצוי על הזמן שלך. אם לא, אז המעסיק שלך יעבור על החוק.

החוק קובע כי ניתן לעבוד עד 48 שעות שבועיות. אבל, מה לגבי השעות הנוספות? אם אתה עובד יותר מ-48 שעות בשבוע, אתה צריך לקבל פיצוי על הזמן הזה.

עבודה בשעות נוספות היא לא משהו חדש. זה קיים מאז המהפכה התעשייתית והוא עדיין פופולרי היום כפי שהיה אז.

עם זאת, בשנים האחרונות היו הרבה דיונים על איך עבודה מרובה מדי יכולה להוביל לבעיות בריאות כמו דיכאון או אפילו מוות.

יש הרבה סיבות לכך שאנשים עובדים שעות נוספות – אחת מהן היא בגלל שהם רוצים להתקדם בקריירה או סתם להרוויח יותר כסף.

אבל בימינו אנחנו צריכים לעצור ולחשוב אם זה שווה את הסיכון לבריאות ולחיי המשפחה שלנו.

מספר השעות שעובד רשאי לעבוד ביום משתנה ממדינה למדינה. אין חוקים אוניברסליים המסדירים את מספר השעות שעובד יכול לעבוד ביום. במדינות מסוימות, ישנם חוקים המסדירים את מספר השעות בשבוע או בחודש.

בקנדה, למשל, עובדים מוגבלים לעבוד 12 שעות ביום בממוצע. בצרפת הם יכולים לעבוד עד 10 שעות ביום ובשבדיה הם עשויים לעבוד רק שמונה שעות ימים בממוצע.

ברוב המדינות, קיימות גם הגבלות על מספר הימים הרצופים שעובד רשאי לעבוד מבלי לקחת חופש. לדוגמה, בגרמניה לא ניתן לחייב עובדים לעבוד יותר משישה ימים רצופים מבלי לקחת לפחות יום מנוחה שלם אחד (24 שעות).

החוק ברוב המדינות קובע שעובדים רשאים לעבוד רק מספר מסוים של שעות ביום, שבוע או חודש. מגבלת מספר השעות משתנה בהתאם למדינה ויכולה להגיע עד 48 שעות במדינות מסוימות.

בארה"ב, למשל, אין הגבלה חוקית לכמה שעות עובד יכול לעבוד ביום. עם זאת, יש מגבלות על כמה שעות עובד יכול לעבוד בשבוע ובחודש. בקנדה, זה לא חוקי לעבוד יותר מ-40 שעות שבועיות או 50 שעות במהלך שבועיים.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה.

ביפן, שעות נוספות מוגבלות ל-100 שעות בחודש.

בדרום קוריאה, המגבלה היא 84 שעות בחודש.

בסין, המגבלה היא 36 שעות שבועיות.

ובארצות הברית, אין מגבלות על עבודה בשעות נוספות עבור עובדים שמקבלים משכורות של יותר מ-$455 בכל שבוע או $23,660 בכל שנה.

במדינות מסוימות יש הגבלה על מספר השעות שאנשים רשאים לעבוד בחודש. לדוגמה, בצרפת מותר לאנשים לעבוד רק 35 שעות שבועיות. בהונג קונג, המספר הוא 40 שעות שבועיות.

במדינות מסוימות כמו ארצות הברית, אין הגבלה על מספר השעות שאנשים יכולים לעבוד בחודש. עם זאת, הם צריכים לפעול לפי כללים מסוימים לגבי הימים שבהם הם יכולים לעבוד או לא. לדוגמה, אם מישהו עובד יותר מ-8 שעות ביום אחד אז הוא חייב לקבל לפחות יום חופש אחד למנוחה לפני שיעבוד שוב.

חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) קובע את חוק השכר והשעות הפדרלי הבסיסי. ה-FLSA דורש ממעסיקים לשלם לעובדים מכוסים לפחות שכר מינימום פדרלי של $7.25 לשעה. ה-FLSA גם קובע את מספר השעות המרבי שעובד עשוי להידרש לעבוד, בהתבסס על סוג העבודה והאם זה במשרה מלאה או חלקית.

אין הגבלה על כמה שעות מעסיק יכול לדרוש מעובד לעבוד בשבוע אם העובד עובד במשרה מלאה, המוגדרת כעבודה של יותר מ-40 שעות שבועיות. עם זאת, יש מגבלות על כמה שעות עובדים יכולים לעבוד ביום וכמה ימים רצופים הם יכולים לעבוד במקצועות מסוימים. לדוגמא, מעסיק אינו רשאי לדרוש מעובד שעובד במקצוע בריאות כמו אחות מוסמכת או אחות מעשית מוסמכת לעבוד יותר מ-12 שעות ביום אחד או יותר מ-24 שעות רצופות מבלי לתת לו לפחות 8 שעות חופש בין משמרות.

ברוב המדינות, החוק מגביל כמה שעות אתה יכול לעבוד ביום. במקרים מסוימים אסור לעבוד יותר מ-8 שעות ביום. עם זאת, ישנם חריגים לכלל זה. לדוגמה, אם אתה עובד במפעל או כמאבטח, אתה יכול להידרש לעבוד עד 12 שעות ביום.

החוק גם קובע כללים לגבי כמה ימים בשבוע ושבועות בשנה מותר לאנשים לעבוד. הממוצע הוא בסביבות 40 שעות שבועיות ו-50-52 שבועות בשנה.

אין כללים מוגדרים לכמה שעות בחודש אתה יכול לעבוד. זה תלוי באיזה סוג עבודה יש לך ומה המעסיק שלך הסכים איתך.

אם החוזה שלך אומר שמותר לך לעבוד עד 40 שעות שבועיות, אז מבחינה טכנית, אתה יכול לעבוד עד 60 שעות שבועיות. עם זאת, אם מדובר בתפקיד בכיר יותר והחברה הסכימו שירצו שהעובד יעבוד רק עד 45 שעות שבועיות, אזי העובד לא יכול לעלות על 45 שעות שבועיות.

בארצות הברית מותר לאדם ממוצע לעבוד כ-44 שעות שבועיות. זה כולל שעות נוספות ושעות עבודה אחרות. מגבלת הזמן מבוססת על חוק משנת 1938 שנוצר כדי להגן על העובדים מעבודה ארוכה מדי וקשה מדי במהלך השבוע.

בצרפת, כמות זמן העבודה המקסימלית למבוגרים נקבעת ל-35 שעות שבועיות. בגרמניה, רוב העובדים רשאים לעבוד רק 40 שעות בשבוע, עם כמה חריגים למקצועות מסוימים כמו רופאים או מורים שעשויים להידרש לעבוד יותר שעות. למדינות כמו ספרד יש גבולות אפילו נמוכים יותר לכמה שעות שעובד יכול לעבוד ביום ועדיין להיחשב לעבודה במשרה מלאה – בדרך כלל פחות משש שעות ביום.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות
פשיטת רגל

מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות

WeWork, פעם חד קרן מבטיח בתעשיית העבודה המשותפים, עמדה כעת בפני נפילה משמעותית. ההתרחבות המהירה של החברה וההוצאות הראוותניות הובילו לבסוף להגשת פשיטת רגל. אירוע זה שלח גלי הלם בעולם העסקים, שכן פעם נתפסה WeWork כמפרעת בתעשיית הנדל"ן.

למאמר המלא »
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »