רכב מכונס נכסים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!


קודם כל חשוב לדעת שכונס הנכסים עובד בשביל המדינה ולא בשביל הנושה.
רכבים למכירה מכינוס מאוחסנים במגרשים מסוימים. איך זה עובד? הכונס מפרסם את הרכב והציבור יכול להגיש הצעות. הזוכה שנבחר לרוב עם ההצעה הגבוהה ביותר שהוגשה. הסכם הרכישה עובר לאישורו של שופט.

 

 

 

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
עורך דין
בלוג

למה כל משקיע נדלן צריך עורך דין מקרקעין

יציאה למסע אל שוק הנדל"ן יכולה לעורר תחושה של הרפתקה והזדמנות, הבטחה להשקעות סולידיות וריגוש של עסקאות משתלמות. עם זאת, מתחת לברק של רווחים פוטנציאליים מסתתרות סכנות של הסתבכויות משפטיות ותקנות מורכבות, נופים שבהם רק בקיאים יכולים לתמרן במיומנות. היכנסו לגיבור האלמוני של השטח המאתגר הזה: עורך הדין לענייני מקרקעין. 

למאמר המלא »
דרכון
בלוג

אזרחות ליטאית

במרדף אחר הצלחה עסקית, אנשים נתקלים לעתים קרובות במכשולים הדורשים פתרונות חדשניים. אתגר כזה עשוי להתעורר כאשר עומדים בפני דחיית הלוואה עקב דירוג אשראי שלילי. במקום לאותת על קץ השאיפות היזמיות, קבלת סירוב כזה יכול להיחשב כהזדמנות לבחון דרכים חלופיות להצלחה המיוחלת, כגון קבלת אזרחות ליטאית.

למאמר המלא »
סכסוכי ירושה
בלוג

סכסוכי ירושה

סכסוכי ירושה הם סכסוכים המתעוררים בין יורשים או בין יורשים לצדדים שלישיים, בקשר לחלוקת העיזבון של אדם שנפטר. סכסוכים אלו יכולים להיות מורכבים וממושכים, ויכולים להוביל ללא מעט עוגמת נפש בין בני משפחה.

למאמר המלא »
בלוג

כיצד מתנהלים במקרה של תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה?

דמיינו את זה: יום שגרתי מידרדר במהירות לכאוס כשחריקת הצמיגים והלם הפגיעה מותירים אתכם המומים מאחורי ההגה. זו לא סתם תאונת דרכים; זה אחד שמתרחש על השעון, האחריות שלך במקום העבודה מסתבכת עם התפנית הבלתי צפויה הזו. לנווט בתוצאות של אירוע כזה זה כמו להשחיל יחד את החלקים של שתי פאזלים מורכבים. מה שיתרחש לאחר מכן עשוי להשפיע באופן משמעותי הן על בריאותכם והן על פרנסתכם, כאשר כל מהלך דורש שיקול דעת ופעולה החלטית.

למאמר המלא »