פשיטת רגל היא הליך משפטי של חיסול נכסיו של אדם כדי להחזיר את חובותיו

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

הליך פשיטת רגל ליחיד שונה מזה של תאגיד. התהליך מתחיל במילוי בקשת פשיטת הרגל ולאחר מכן הגשתה לבית המשפט. החייב צריך גם להגיש את כל הרישומים הפיננסיים שלו, לרבות דוחות מס הכנסה, דפי בנק ודפי כרטיסי אשראי.

בית המשפט יבחן את העתירה ויחליט אם להיעתר או לא. אם יינתן, החייב יפוטר אוטומטית מחובותיו תוך ארבעה חודשים מיום הגשת בקשה לפשיטת רגל.

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע לאנשים פרטיים ועסקים להיפטר מהחובות שלהם. זהו הליך משפטי שבו אדם או חברה יכולים לקבל פטור מחובות שאינם יכולים לשלם.

הליך פשיטת הרגל מתחיל בהגשת בקשה לפשיטת רגל במסגרת חוק פשיטת הרגל וחדלות הפירעון (BIA). את העתירה יש להגיש למשרד המפקח על פשיטת רגל (OSB) בקנדה.

לאחר הגשת העתירה, נקבעים דיונים לבחינת העתירה, המתקיימים בדרך כלל תוך 3-6 חודשים. אם אושר, החייב מכונה "חדל פירעון".

ברוב המקרים, פשיטת רגל היא הליך משפטי שיוזם אדם פרטי או עסק כדי לקבל פטור מחובות. בארצות הברית, למשל, קוד פשיטת הרגל מספק ליחידים שלוש אפשרויות: פרק 7, פרק 13 ופרק 11.

פשיטת רגל של פרק 7 ידועה גם בשם פשיטת רגל לפירוק. זה כרוך במכירת כל נכסיו של החייב כדי לשלם לנושים. החוק מחייב סילוק כל החובות פרט לאלו של סוגים מסוימים של חובות לרבות חובות תמיכה מקומית ומסים.

פשיטת רגל של פרק 13 ידועה גם כתוכנית המקבל. סוג זה של פשיטת רגל מאפשר לחייבים שמרוויחים הכנסה לפתח תוכנית להחזיר את חובם כולו או חלקו במשך שלוש עד חמש שנים על ידי ביצוע תשלומים חודשיים שנקבעים בחלקם על פי הכנסתם וגודל המשפחה.

פשיטת רגל של פרק 11 ידועה גם כארגון מחדש או ארגון מחדש של תאגידים. סוג זה של פשיטת רגל כרוך בית המשפט המפקח על ארגון מחדש פיננסי של תאגיד בפיקוח בית המשפט

הליך פשיטת רגל ליחיד שונה מזה של חברה. במקרה של יחיד, הליך פשיטת הרגל מתחיל בהגשת בקשה לבית המשפט ולאחר מכן המתנה לאישורה. כל הנכסים יסולקו ויחולקו בין הנושים. החובות אינם נמחלים בתהליך זה, אך הם נמחקים אם לא ניתן להחזירם.

במקרה של חברה, זה הרבה יותר מסובך שכן יש בעלי מניות מעורבים וישנם הליכים נוספים שצריך לפעול לפני שניתן להכריז על פשיטת רגל.

בארצות הברית, פשיטת רגל היא הליך משפטי המאפשר לאנשים שאינם מסוגלים לשלם את חובותיהם לפרוק או לארגן מחדש את חובותיהם.

דיני פשיטת רגל הם מורכבים וישתנו בהתאם לסוג פשיטת הרגל אליה אתה מגיש בקשה. אם אתה רוצה להגיש בקשה לפשיטת רגל של פרק 7, אתה חייב להיות אדם עם הכנסה קבועה. אינך יכול להגיש בקשה לפרק 7 אם יש לך יותר מ-$1,149,575 בחוב לא מובטח או יותר מ-$360,475 בחוב מובטח.

מסיבה זו אנשים רבים בוחרים להשתמש בפרק 13 בפשיטת רגל במקום בפרק 7 מכיוון שהוא מאפשר להם לשמור על חלק מרכושם ולהחזיר חלק או את כל החוב שלהם לאורך זמן.

מאמר זה יעזור לך להבין את הליך פשיטת רגל עבור אדם פרטי.

בקשת פשיטת רגל מוגשת לבית המשפט על ידי חייב שנקלע לחדלות פירעון, או שהתחייבויותיו עולות על נכסיו. הבקשה מוגשת לבית משפט פשיטת רגל וניתן להגיש אותה מרצון או בעל כורחו.

להלן השלבים העיקריים בהגשת בקשה לפשיטת רגל:

1) הגשת העתירה: החייב מגיש עתירה למזכירות בית המשפט ומשלם אגרת הגשה.

2) השהייה אוטומטית: ההשהייה האוטומטית נכנסת לתוקף באופן מיידי ונאסר על כל הנושים לבצע כל פעולה לגביית חובות המגיעים לחייב ללא אישור מראש לא מהשופט או מהנאמן.

3) הודעה לנושים: הודעה על ההגשה נמסרת לכל הנושים, שעליהם להגיש את תביעותיהם תוך 90 יום ממועד קבלת ההודעה (אלא אם כן כבר עשו זאת).

4) אסיפת נושים: אסיפת נושים מתקיימת תוך 20 ימים לאחר הגשת הנושים

מי שאינו מסוגל לשלם את חובותיו רשאי להגיש בקשה לפשיטת רגל. פשיטת רגל היא הליך משפטי שיכול לעזור לאדם להתחיל מחדש על ידי מחיקת חלק מהחובות שלו.

פשיטת רגל יכולה להיות אפשרות טובה אם לאדם יש חוב מופרז, אין לו דרך לשלם את חובו ואינו רוצה להכריז על פשיטת רגל אישית. אדם יכול גם להגיש בקשה לפשיטת רגל אם הוא שוקל להגיש בקשה לפשיטת רגל בעתיד.

הליך פשיטת רגל לאדם פרטי הינו הליך משפטי המאפשר הפטר מחובות. התהליך כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:

1) מוגשת בקשה לבית המשפט לפשיטת רגל הכוללת פירוט נכסים, חובות, הכנסות והוצאות.

2) על החייב למסור רשימה מלאה של הנושים וכתובותיהם.

3) על החייב לחשוף נכסים שהועברו או הוסתרו לקראת הגשת פשיטת רגל.

4) אם אין התנגדויות לבקשה, היא תאושר על ידי בית המשפט של פשיטת רגל והודעה תישלח לכל הנושים.

5) אם יש התנגדויות לעתירה, היא תעבור לדיון בפני שופט שיחליט אם לאשר אותה. 6) לאחר אישור על ידי כל אחד מהצדדים, החייב יכול להשתמש בצו ההפטר הזה כדי להיפטר ממרבית סוגי החובות כגון חשבונות כרטיסי אשראי וחשבונות רפואיים מבלי להחזיר אותם.

הליך פשיטת הרגל של אדם פרטי שונה מזה של חברה. על הפרט להגיש תחילה בקשה להגנת פשיטת רגל, הנעשית באמצעות בתי המשפט.

מי שאינו יכול לשלם את חובותיו ואינו מעוניין להיתבע על ידי נושים יכול להגיש בקשה להגנת פשיטת רגל. פשיטת רגל היא הליך משפטי שבו נכסיו של האדם מסולקים ומחולקים לנושים על מנת להחזיר חובות רבים ככל האפשר.

פשיטת רגל היא הליך משפטי המאפשר לאדם פרטי או לעסק לצאת מחובות. הליך פשיטת רגל משתנה ממדינה למדינה ומסוג פשיטת הרגל, אך הוא תמיד מורכב משלושה שלבים:

1) פשיטת רגל מרצון

2) פשיטת רגל לא רצונית

3) הפטר מפשיטת רגל.

פשיטת רגל מרצון היא כאשר החייב מגיש בקשה לפשיטת רגל אישית, תאגידית או שותפות על דעת עצמו. פשיטת רגל לא רצונית היא כאשר בית המשפט כופה על החייב לפשיטת רגל אישית, תאגידית או שותפות לאחר שלא הצליח לפרוע את חובותיו במשך 180 יום. הפטר מפשיטת רגל מתרחש כאשר אדם השלים בהצלחה את כל תנאי תוכנית ההחזר שלו והוא אינו חייב עוד.

פשיטת רגל היא ההליך המשפטי בו מתבטלים חובות של יחיד או חברה והאדם משוחרר מכל התחייבות עתידית לשלם אותם.

על מנת להיות זכאי לפשיטת רגל, אדם צריך לעבור מבחן כשירות קפדני. האדם חייב להיות בעל נכסים בשווי של פחות מ-1,000 דולר וחובות של יותר מ-10,000 דולר.

פשיטת רגל היא המונח המשפטי שבו אדם אינו יכול עוד לשלם את חובותיו. הליך פשיטת רגל לא תמיד אומר שמישהו שבור, אלא שהוא נקלע לחובות ולא מסוגל לפרוע אותו.

השלב הראשון בהליכי פשיטת רגל לאדם פרטי הוא מילוי טופס בקשה לבית המשפט וכל תיעוד הכרחי אחר. לאחר מכן זה ייבחן על ידי נאמן שיחליט אם להיעתר לבקשה או לא. אם יינתן, המשמעות היא שכל נכסיו של היחיד יסולקו ויחולקו לנושים על מנת לפרוע כמה שיותר חוב.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »
המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון
פשיטת רגל

המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון

פשיטת רגל יכולה להיות תהליך מורכב ומרתיע, אך בעזרת עורך דין מיומן, הניווט בנוף המשפטי יכול להפוך לניהול יותר. בראשון לציון עורכי דין מומחים בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי פשיטת רגל ויכולים להעניק ליווי רב ערך לאורך כל ההליך.

למאמר המלא »