נציב חדלות פירעון הינו נושא משרה בבית המשפט אשר ממונה על ידי בית המשפט לניהול וניהול הליכי פשיטת רגל

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

נציב חדלות הפירעון הוא בעל תפקיד סטטוטורי עצמאי, שמונה על ידי הנגיד הכללי בעצת הקבינט. נציב חדלות הפירעון אחראי על ניהול חוק פשיטת הרגל וחקיקה אחרת העוסקת בחדלות פירעון ופשיטת רגל.

חוק חדלות הפירעון נכנס לתוקפו בשנת 1934, אך ניתן לייחס את שורשיו ל-1869, כאשר מספר חברות רכבת חדלות פירעון הושמו בפיקוח. החקיקה הראשונה ששלטה בענייניהם התקבלה ב-1872.

נציב חדלות הפירעון הינו נושא משרה סטטוטורי עצמאי שמונה על ידי שר המשפטים להגנת האינטרס הציבורי ביחס לניהול חדלות פירעון. תפקידו העיקרי של הממונה הוא להסדיר ולפקח על בעלי רישיון חדלות פירעון, למנות מפרקים ולפקח על עבודתם.

חוק חדלות הפירעון 2006 קובע כי המפקח רשאי לדרוש משכיר או עובד של מטפל בחדלות פירעון מורשה, או כל אדם אחר, למסור מידע על מנת שהממונה ימלא את תפקידיו לפי החוק. תקנות חדלות פירעון 2010 קובעות דרישות מפורטות לעוסקים מורשים לחדלות פירעון ולנושא המשרה שלהם, עובדיהם וסוכניהם לגבי המידע שעליהם לספק

הנציב לפי בקשה או במרווחי זמן קבועים.

חוק חדלות הפירעון 1986 יצר את משרדו של נציב חדלות הפירעון והעניק לממונה אחריות על ניהול פשיטת רגל, פירוק, הסדר מרצון של החברה והסדר מרצון אישי.

חוק חדלות הפירעון 1986 יצר את משרדו של נציב חדלות הפירעון והעניק להם אחריות על ניהול פשיטת רגל, פירוק, הסדר מרצון של חברה והסדר מרצון אישי.

נציב חדלות פירעון הוא אדם אשר מונה על ידי הממשלה להסדיר את הליך פשיטת הרגל. נציבות חדלות פירעון אחראית לכך שפשיטות רגל יתבצעו בהתאם לחוק ושהנושים ובעלי עניין אחרים יזכו ליחס הוגן.

הליך חדלות הפירעון מתחיל בפנייה לבית המשפט המושב, אשר ממנה נציב חדלות פירעון. לנציב חדלות הפירעון יש מספר סמכויות, לרבות:

– לחקור ולדווח על כל עניין הנוגע לפשיטת רגל או פירוק;

– לבצע הזמנות להפקת מסמכים, רשומות או מידע;

– לבצע פקודות לבדיקת חצרים ובדיקת אנשים;

– למנות בוחנים;

– לתת הנחיות ביחס לפירוק הליכים בכל עניין.

חוק חדלות הפירעון 1986 הוא חוק המאפשר לנציב חדלות הפירעון להתערב ולהשתלט על החברה החדלת פירעון. החוק נועד להגן על נושים, עובדים ובעלי עניין אחרים על ידי מתן תהליך לפירוק נכסים, פירעון חובות וחלוקת כל הכסף שנותר לבעלי העניין.

נציב חדלות הפירעון הוא משרד סטטוטורי בבריטניה. תפקידו של נציב חדלות הפירעון הוא לקדם ולאכוף ציות לחוק הנוגע לפשיטת רגל ופירוק, וכן הסדרת חדלות פירעון.

המשרד נוצר על ידי חוק פשיטת הרגל 1869, ובתחילה הוחזק על ידי אדם בודד. חוק חדלות הפירעון 1986 חילק את המשרד לשניים, עם אדם אחד אחראי לענייני פשיטת רגל ואחד אחראי לענייני פירוק.

חוק חדלות הפירעון 1986 הוא החוק המסדיר את תהליך חדלות הפירעון באנגליה ובוויילס. חוק זה תוקן על ידי מספר סעיפי חקיקה, כולל חוק הארגונים 2002 וחוק החברות 2006.

חוק חדלות הפירעון 1986 הוא חוק המסדיר את תהליך חדלות הפירעון באנגליה ובוויילס. החוק תוקן על ידי מספר סעיפי חקיקה, כולל חוק הארגונים 2002 וחוק החברות 2006.

נציב חדלות הפירעון הוא סוכנות ממשלתית המוטלת באחריות לפקח על ניהול חדלות הפירעון. מוטלת עליהם המשימה להגן על האינטרסים של הנושים והחייבים, כמו גם לפקח על כל ההיבטים של חדלות פירעון.

נציב חדלות הפירעון אחראי להסדיר את הנותנים שירותים ביחס לפשיטת רגל, לרבות יועצי חוב ורואי חשבון. המפקח יכול גם למנות בוחן שיפקח על ענייני חברה או אדם שהוכרז פושט רגל.

שירות חדלות פירעון ונאמנים מספק מידע כיצד להגיש בקשה לפשיטת רגל, לרבות אילו חובות ניתן לכלול בבקשת פשיטת רגל.

חוק חדלות הפירעון 1986 יצר את משרדו של נציב חדלות הפירעון. הנציב ממונה על ידי הממשלה ותפקידם לפקח על מקצוע חדלות הפירעון, לחקור את חדלות הפירעון ולוודא שהן מתבצעות בהתאם לחוק.

התפקיד החשוב ביותר של נציב חדלות פירעון הוא לחקור חדלות פירעון, כלומר הם בוחנים מקרים בהם חברה פשטה רגל או בהם חברה נפטרה בצו בית משפט. ניתן לעשות זאת באמצעות בחינה חובה או בחינה מרצון. המפקח יכול גם לסייע לנושים ולבעלי עניין אחרים להבין מה קרה עם נכסי החברה במהלך אירוע חדלות פירעון.

נציב חדלות פירעון הוא אדם שבידו הסמכות לבחון את חשבונות החברה ולהחליט האם יש לפרוק אותה. חוק חדלות הפירעון 1986 מתווה את סמכויותיו של הממונה על חדלות הפירעון. אלו כוללים:

– בדיקת חשבונות החברה

– מינוי אדם לשמש כבוחן, אם סבור כי יש צורך בבדיקת חשבונות החברה

– דרישה מכל אדם למסור מידע או להמציא מסמכים לבדיקה

– בדיקת כל אדם שיש לו מידע על ענייני חברה הנמצאת בפירוק

– להורות למישהו להפסיק לעשות משהו שעלול להפריע לחקירה בענייני חברה שנמצאת בפירוק

חוק חדלות הפירעון 1986 גם קובע מה קורה כאשר לא נותרו נכסים לאחר הפירוק וכיצד מוגשות תביעות כנגד נכסים אלו.

נציב חדלות הפירעון ממונה על ידי שר העסקים, המפעלים והחדשנות. נציב חדלות הפירעון אחראי על הסדרת מקצוע חדלות הפירעון.

תפקיד זה נוצר בשנת 2009 כדי להבטיח כי האינטרס הציבורי מוגן בעת התמודדות עם גופים חדלי פירעון ורכושם.

לנציב חדלות הפירעון סמכויות סטטוטוריות לחקור, לשפוט ולהעמיד לדין בעניינים הנוגעים לגופים חדלי פירעון ולרכושם. כמו כן, מוטלת עליו החובה לעקוב אחר התפתחויות ביחס לגופים חדלי פירעון.

נציב חדלות הפירעון הוא ראש משרד הנמען הרשמי, שהיא סוכנות ממשלתית האחראית על ניהול חוקי פשיטת רגל בניו זילנד.

למוסמך הרשמי יש שני תפקידים עיקריים: ניהול דיני פשיטת רגל ופיקוח על עוסקים בחדלות פירעון. התפקיד הנוסף כולל טיפול בפשיטות רגל, חקירת תלונות נגד עוסקים בחדלות פירעון ועריכת ביקורות על התנהלותם.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »
המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון
פשיטת רגל

המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון

פשיטת רגל יכולה להיות תהליך מורכב ומרתיע, אך בעזרת עורך דין מיומן, הניווט בנוף המשפטי יכול להפוך לניהול יותר. בראשון לציון עורכי דין מומחים בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי פשיטת רגל ויכולים להעניק ליווי רב ערך לאורך כל ההליך.

למאמר המלא »