נציב חדלות הפירעון הוא פקיד ממשלתי הממונה על ידי שר העסקים, המפעלים והחדשנות

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

נציב חדלות הפירעון הוא קצין ממונה בשירות חדלות הפירעון של אירלנד. הוא או היא אחראים לניהול חוק החברות 2014, ולמעקב ואכיפת ציות להוראות חוק זה.

לנציב חדלות הפירעון סמכויות רחבות לחקור הפרות אפשריות של דיני חדלות הפירעון, לרבות סמכויות להיכנס לחצרים, לתפוס מסמכים ולגבות הצהרות מעדים.

נציב חדלות הפירעון הוא נושא משרה סטטוטורית. הוא/היא ממונה על ידי נשיא הודו בהתייעצות עם השופט העליון של הודו ועם נגיד הבנק המרכזי של הודו.

לנציב חדלות הפירעון יש סמכות שיפוט בכל המקרים והעניינים הקשורים לחדלות פירעון לפי הוראות

קוד חדלות פירעון ופשיטת רגל, 2016.

יש לו/היא גם סמכות לחקור כל הפרה לכאורה או הפרה של הוראה כלשהי במסגרת IBC, 2016.

תפקידו של הממונה על חדלות פירעון הוא לדון בחדלות פירעון, לחקור הונאות, לפקח על פירוקים ולסייע בהבטחת יחס הוגן לנושים.

נציב חדלות הפירעון הוא נושא משרה בבית המשפט שמונה על ידי בית המשפט למושב. תפקידו העיקרי של נציב חדלות הפירעון הוא לחקור ולדווח על התנהלותו של הסדר מרצון של החברה (CVA) או הצעה ל-CVA, ולאשר כי היא הוגנת וסבירה.

חוק חדלות הפירעון משנת 1986 קובע כי "בית המשפט רשאי למנות נושא משרה הנקרא 'מפקח חדלות הפירעון' עבור כל או חלק מסקוטלנד כדי לחקור, לדווח עליה ולאשר לגבי ההגינות והסבירות של הצעות ל-CVA's."

חוק חדלות הפירעון 1986 קובע גם כי "בית המשפט רשאי למנות נושאי משרה כפי שהוא חושב לנכון עבור כל חלק או חלק של סקוטלנד".

נציב חדלות הפירעון הוא אדם שמונה על ידי ממשלת הודו לפקח על ניהול הליכי חדלות הפירעון בהודו. קוד חדלות הפירעון ופשיטת הרגל, 2016 קובע מינוי של איש מקצוע בתחום חדלות הפירעון (IP) וקצין חדלות פירעון (IO).

ה-IP אחראי לפקח על התהליך ולקבלת החלטות בשם נושי החברה. ה-IO אחראי לפירוק החברה בהתאם להוראות החוק.

חוק חדלות הפירעון 1986 תוקן על ידי חוק הארגונים משנת 2002 כדי להנהיג משטר חדלות פירעון חדש. חוק חדלות הפירעון 1986 מנוהל על ידי שירות חדלות הפירעון והוא מסדיר את תהליך הפירוק, הניהול, כינוס הנכסים ופשיטת הרגל.

משטר חדלות הפירעון תוקן כדי לאפשר גישה גמישה יותר בהתנהלות מול חברות חדלות פירעון. הוא גם הציג משרד חדש של נציב חדלות הפירעון האחראי לפיקוח על המנהלים והמפרקים שמונו על ידי בית המשפט.

נציב חדלות הפירעון הוא פקיד ממשלתי שאחראי לפיקוח על תהליך חדלות הפירעון באירלנד.

הוא או היא עוקבים אחר תהליך הפירוק ופשיטת הרגל, בוחן את התנהלותם של העוסקים בחדלות פירעון ומספק מידע כיצד להימנע מחייבים חדלי פירעון.

חוק חדלות הפירעון 1993 מגדיר את סמכויותיו של נציב חדלות הפירעון, אשר רשאי להנפיק אישור לאדם או לחברה המציינת כי אינם חדלי פירעון.

נציב חדלות פירעון הוא קצין ממשלתי שמונה על ידי ממשלת קנדה כדי להגן על האינטרסים של הנושים ולפקח על ניהול הליכי פשיטת רגל.

תפקידו של נציב חדלות פירעון הוא לוודא שפשיטות רגל מנוהלות בהתאם לחוק. הם עושים זאת על ידי פיקוח על התהליך מתחילתו ועד סופו, ממינוי נאמן ועד הבטחת יחס הוגן לכל הנושים.

לנציבות חדלות פירעון יש גם סמכויות מסוימות לגבי מי שהגיש בקשה לפשיטת רגל או מי שעומד להגיש בקשה לפשיטת רגל. סמכויות אלו כוללות כפייה של מישהו לפשיטת רגל, עצירת מישהו ממכירת נכסים או העברת רכוש, או הוראת מישהו לבצע תשלומים לפי צו בית משפט.

הממונה על חדלות הפירעון הוא קצין סטטוטורי עצמאי שמונה על ידי נשיא הודו לפי סעיף 12A של קוד חדלות הפירעון, 2016. הממונה על חדלות הפירעון אחראי על ביצוע חקירות בענייניו של חייב ופיקוח על תהליך פתרון חדלות פירעון.

המאמר דן כיצד קוד חדלות הפירעון והפשיטת רגל, 2016 יצר משרד חדש של נציב חדלות פירעון בהודו כדי לפקח על תהליך פתרון חדלות הפירעון בהודו.

חוק חדלות הפירעון 1986 (IA 1986) הוצג כדי להתמודד עם בעיית חדלות הפירעון. ה-IA 1986 מספקת מסגרת להתמודדות עם בעיות חדלות פירעון וסוגיות נלוות. כמו כן, היא מספקת מנגנון לטיפול בענייניה של חברה חדלת פירעון וחבריה, נושים, עובדיה וכו'.

מעשה זה מנוהל על ידי נציב חדלות הפירעון אשר מונה על ידי הממשלה המרכזית לפי סעיף 6 של IA 1986. לנציב חדלות הפירעון יש סמכות שיפוט על הודו וכל טריטוריה אחרת שהפרלמנט רשאי לקבוע בה בחוק.

חוק חדלות הפירעון 1986 הוכנס כדי להגן על האינטרסים של נושים, חייבים ובעלי עניין אחרים. נציב חדלות הפירעון הינו נושא משרה סטטוטורי האחראי לפיקוח על ניהול חדלות הפירעון של חברות.

נושא הסעיף: תפקידו של עורך דין

מילות מפתח של מדור:

מבוא:

עורכי דין מחויבים לקודים של אתיקה ואחריות מקצועית על מנת להבטיח שהם משרתים היטב את לקוחותיהם. כמו כן, עליהם לשמור על הבנה ברורה של החוק ויישומו בתחומם.

נציב חדלות הפירעון הוא קצין סטטוטורי עצמאי שמונה על ידי נשיא הודו לפקח על תיקי פשיטת רגל בהודו. קוד חדלות הפירעון ופשיטת הרגל הועבר על ידי הפרלמנט ההודי בשנת 2016 והוא נכנס לתוקף ב-12 בדצמבר, 2016.

קוד חדלות הפירעון ופשיטת הרגל, 2016 הוא חקיקה נקודתית שנחקקה כדי לספק פתרון מסודר של מצבי חדלות פירעון. הקוד מספק תהליך קצוב בזמן לפתרון באמצעות פורום מלווים משותפים (JLF) או באמצעות איש מקצוע לחדלות פירעון כגון סוכנות מקצועית לחדלות פירעון או איש מקצוע אישי לחדלות פירעון.

נציב חדלות הפירעון הוא האדם שמונה על ידי הנגיד הכללי לחקור ולדווח על מקרים של סחר בחדלות פירעון, פשיטת רגל ופירוק חברות. חוק חדלות הפירעון 2006 קובע כי נציב חדלות פירעון ימונה על ידי המושל הכללי על בסיס משרה מלאה או חלקית.

תפקידו של נציב חדלות פירעון הוא לחקור ולדווח על מקרים של מסחר חדל פירעון, פשיטת רגל ופירוק חברות. חוק חדלות הפירעון 2006 קובע כי נציב חדלות פירעון ימונה על ידי הנגיד הכללי על בסיס משרה מלאה או חלקית. מוטלת עליהם המשימה לחקור מקרים שבהם יש חשד שאדם או חברה נסחרו בזמן חדלות פירעון, לא עמדו בהתחייבויותיהם החוקיות ביחס לצו פשיטת רגל או היו מעורבים בתביעות פגיעה בלתי הוגנת נגד נושים.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »
המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון
פשיטת רגל

המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון

פשיטת רגל יכולה להיות תהליך מורכב ומרתיע, אך בעזרת עורך דין מיומן, הניווט בנוף המשפטי יכול להפוך לניהול יותר. בראשון לציון עורכי דין מומחים בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי פשיטת רגל ויכולים להעניק ליווי רב ערך לאורך כל ההליך.

למאמר המלא »