מקלט לרכב מסחרי מקלט לרכב מסחרי הוא מכשיר הקולט אותות מלווין וממיר אותם לאות אודיו-ויזואלי

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

מקלט לרכב מסחרי הוא מכשיר אשר קולט אותות מלוויין אחד או יותר ומשתמש בהם כדי לחשב את המיקום, המהירות והזמן של המקלט.

המקלט משמש במערכות ניווט לרכבים מסחריים.

מקלטי רכב מסחריים משמשים להפעלת צי רכבים חשמליים. הם יכולים לשמש להנעת מכוניות, משאיות, אוטובוסים ועוד.

מקלט לרכב מסחרי הוא מכשיר הממיר את הזרם החשמלי מקו AC לזרם ישר. כוח DC זה מופץ לאחר מכן לשאר מערכת החשמל המשולבת של ה-EV.

מקלטי רכב מסחריים מותקנים בדרך כלל על גג בניין או בצד אחד של מגרש חניה.

הם גם מורכבים לפעמים על גבי עמדת טעינה של מכוניות חשמליות ומספקות חשמל הן ל-EV והן למטען שלו בו זמנית.

מקלט לרכב מסחרי הוא מכשיר שמקבל נתונים מהלוויין וממיר אותם לאות שיכול לשמש את הרכב.

מקלטי רכב מסחריים זמינים בסוגים, צורות, גדלים ומחירים שונים. המקלט מותקן בדרך כלל על גג הרכב או מותקן על מוט לידו.

המקלטים המסחריים ידועים גם כמערכות "טלמטיקה" או "GPS". מקלטים אלה משמשים לעתים קרובות ליישומי ניהול צי ומעקב אחר צי.

מקלטי רכב מסחרי משמשים להתממשק עם הרכב ומערכותיו. מקלטים אלה נמצאים בדרך כלל בכלי רכב מסחריים כגון מלגזות, משאיות, טרקטורים ואוטובוסים. המקלט מתקשר עם מערכת המחשב המשולבת של הרכב אשר בתורה שולחת נתונים למקלט. לדוגמה, מקלט של משאית יקבל נתונים מהמנוע כגון מהירות וטמפרטורת המנוע.

המקלטים משמשים גם להעברת אותות אלחוטיים בין מכשיר אלחוטי לרכב או לציוד אחר כגון נגרר. לדוגמה, כאשר נהג מפעיל כננת חשמלית על נגרר טרקטור על ידי לחיצה על כפתור במכשיר השלט הרחוק שלו, האות הזה מועבר באופן אלחוטי מהשלט הרחוק שלו למקלט של המשאית ואז שולח אותו למערכת הכננת ואומר לו כמה מתח. יש להחיל על

מקלטי רכב מסחרי הם סוג של מקלט רדיו המשמש לקליטת אותות מתחנות טלוויזיה ורדיו. הם נמצאים לעתים קרובות במשאיות גדולות, באוטובוסים וברכבות.

כלי רכב מסחריים זקוקים למקלט כדי לקלוט את האות שמשודרת תחנת הטלוויזיה או תחנת הרדיו. אות זה נשלח לאחר מכן למערכת השמע של הרכב כדי שהנוסעים יוכלו להאזין לו.

מקלטי הרכב המסחרי יאפשרו גם לאנשים ברכבים אחרים על הכביש לשמוע מה מושמע במערכת הקול של הרכב המסחרי אם יש להם רסיבר דומה מכוון גם לאותו ערוץ או תדר.

מקלטי רכב מסחרי הם סוג של מקלט רדיו המשמש בכלי רכב מסחריים. לרוב הם מותקנים על גג הרכב והם קולטים אותות מלוויינים, משדרים יבשתיים ורשתות סלולריות.

מקלטי רכב מסחרי משמשים לשידור אותות רדיו, טלוויזיה ונתונים לרכב מסחרי. מקלט מותקן לרוב בתא הנהג של המשאית או בקופסה בגב המשאית.

מקלט מותקן לרוב בתא הנהג של המשאית או בקופסה בגב המשאית.

מקלט לרכב מסחרי הוא מכשיר המשמש ברכב מסחרי לקליטת אותות רדיו. הוא מותקן בדרך כלל על גג הרכב המסחרי וניתן להשתמש בו לשתי מטרות:

– לקבל אותות רדיו ממשדר, שישודרו לאחר מכן למקלטים אחרים באזור, או

– כאנטנה המשדרת אותות רדיו.

מקרה השימוש הראשון במכשיר זה נמצא בדרך כלל באזורים עם רכבים מסחריים רבים ושאין בהם משדרים. במקרה זה, כל כלי הרכב מחוברים באמצעות המקלטים שלהם. מקרה השימוש השני של המכשיר הזה נראה לעתים קרובות במקומות שבהם יש הרבה משדרים אבל אין מספיק מקום לכולם על הקרקע. כך ניתן להציב אותם על גבי בניינים או על גבי כלי רכב מסחריים עצמם

מקלטי רכב מסחריים משמשים בכלי רכב מסחריים כגון משאיות, אוטובוסים ורכבות. לרוב הם מורכבים על גג הרכב. המקלט הוא רדיו דו כיווני המאפשר תקשורת עם מקלטים אחרים באזור.

מקלטי רכב מסחרי מגיעים בשני סוגים: תחנת בסיס וסלולר. לתחנות הבסיס יש מיקום קבוע ויכולות לתקשר עם כל המקלטים במרחק מסוים. ניתן להעביר יחידות ניידות למיקומים שונים כדי לתקשר עם מקלטים או תחנות בסיס שונות.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות
פשיטת רגל

מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות

WeWork, פעם חד קרן מבטיח בתעשיית העבודה המשותפים, עמדה כעת בפני נפילה משמעותית. ההתרחבות המהירה של החברה וההוצאות הראוותניות הובילו לבסוף להגשת פשיטת רגל. אירוע זה שלח גלי הלם בעולם העסקים, שכן פעם נתפסה WeWork כמפרעת בתעשיית הנדל"ן.

למאמר המלא »
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »