כרטיס אשראי הוא כרטיס תשלום שמונפק על ידי בנק או מוסד פיננסי אחר המאפשר לצרכנים ללוות כסף ממנפיק הכרטיס עד לגבול מסוים על מנת לרכוש סחורות ושירותים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

כרטיסי אשראי קיימים כבר הרבה זמן. זה לא מושג חדש. אבל הדרך שבה הם משווקים לצעירים היא. הרעיון של כרטיס האשראי הוא להקל על אנשים להשיג דברים שהם צריכים או רוצים, אך אינם יכולים להרשות לעצמם כרגע.

אנחנו צריכים לחשוב על כרטיסי אשראי כמו כרטיס חיוב, עם הבדל אחד גדול: כשאתה משתמש בכרטיס החיוב שלך, תחילה עליך להחזיק כסף בחשבונך לפני שתוכל להוציא ממנו. עם כרטיס אשראי, אין דרישה כזו; כל מה שאתה צריך זה קו אשראי זמין ונכונות להחזיר את מה שאתה חייב בשלב מסוים בעתיד.

המוצא העיקרי מסעיף זה הוא שכרטיסי אשראי לנוער משווקים בצורה שונה מאלה המשווקים כלפי מבוגרים מכיוון שהם שונים במובנים רבים מכרטיסי מבוגרים וחייבים להתייחס אליהם אחרת על ידי המנפיקים אותם.

כרטיס אשראי הוא מכשיר פיננסי המאפשר למחזיק ללוות כסף ממנפיק הכרטיס עד גבול מסוים בתמורה לתשלום ריבית.

כרטיס אשראי לנוער הוא סוג של כרטיס אשראי המשווק למבוגרים צעירים שאולי אין להם מספיק היסטוריית אשראי או הכנסה כדי לזכות בכרטיס אשראי לא מאובטח.

לכרטיס אשראי לנוער יש בדרך כלל דרישת גיל וייתכן שיש לו שיעורי ריבית גבוהים יותר מאשר סוגים אחרים של כרטיסים. חלק מהכרטיסים מיועדים במיוחד לסטודנטים, בעוד שאחרים מיועדים לאנשים עם היסטוריית אשראי מוגבלת או ללא.

כרטיסי אשראי הם דרך מצוינת למבוגרים צעירים לבנות את היסטוריית האשראי שלהם. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הנלווים לכרטיס אשראי. אחד הסיכונים הוא שאתה עלול להוציא יותר כסף ממה שאתה יכול להרשות לעצמך להחזיר ולגמור עם חוב.

על מנת להימנע מסיכון זה, חשוב לדעת כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם מבחינת תשלומים חודשיים לפני הגשת בקשה לכרטיס אשראי. הסיכון הנוסף הוא שאם הכרטיס שלך יאבד או ייגנב, זה עלול להיות קשה לקבל את כספך בחזרה. כדי להימנע מבעיה זו, הקפד לשמור את פרטי החשבון שלך בטוחים על ידי שימוש בסיסמה ומספר PIN שרק אתה יודע כדי שאף אחד לא יוכל לגשת לחשבון שלך ללא רשותך.

ההקדמה צריכה להיות על האופן שבו כרטיס האשראי לנוער הוא רעיון טוב עבור סטודנטים.

הקדמה טובה לסעיף זה יכולה להיות:

"כסטודנט במכללה, חשוב ללמוד איך לנהל את הכספים שלך. זו יכולה להיות משימה קשה, במיוחד כשאין לך הרבה ניסיון עם כסף. כרטיס אשראי יכול לעזור לך להתחיל לנהל את הכסף שלך ולבנות אשראי. "

כרטיס האשראי לנוער הוא סוג של כרטיס אשראי המיועד לאנשים מתחת לגיל 21. כרטיסים אלו מיועדים במיוחד לסטודנטים וצעירים שאולי עדיין לא קבעו אשראי.

ישנם יתרונות רבים בכרטיס אשראי לנוער. אחת הסיבות הנפוצות ביותר לקבל כרטיס נוער היא מכיוון שהוא מספק דרך קלה לבנות את ניקוד האשראי שלך, אשר יעזור לך כאשר תצטרך להגיש בקשה לסוגים אחרים של הלוואות וקווי אשראי בעתיד.

השימוש בכרטיסי אשראי בקרב בני נוער אינו נפוץ כמו בקרב מבוגרים. ישנן מספר סיבות לכך, כולל העובדה שיש להם פחות כסף לבזבז ויש להם סיכוי גבוה יותר להיות מובטלים או בעבודות בשכר נמוך יותר, אבל סיבה נוספת היא שלעתים קרובות אין להם את האוריינות הפיננסית הדרושה להבנת כרטיסי האשראי ואיך הם עובדים.

חלק זה דן בסיכונים וביתרונות השונים של שימוש בכרטיסי אשראי לנוער.

כרטיס האשראי הראשון הוצג בשנת 1950 על ידי דיינרס קלאב. זו הייתה חתיכת קרטון קטנה שעליה מודפס מספר חשבון של לקוח. הכרטיס איפשר ללקוח לחייב את ארוחותיו במסעדות ולשלם את החשבון בסוף החודש.

בשנת 1958, אמריקן אקספרס יצרה את כרטיס האשראי הראשון שלה שאפשר ללקוחות ללוות כסף כנגד רכישות עתידיות שלהם. בדרך זו, הם לא יצטרכו לסחוב מזומנים או צ'קים עבור עסקאות יומיומיות.

בשנת 1966, BankAmericard (כיום ויזה) הפך לבנק הראשון שהנפיק כרטיס אשראי לשימוש כללי שניתן להשתמש בו בכל מקום באמריקה. זה היה שונה מכרטיסים אחרים שהתקבלו רק בחנויות ספציפיות או בתחנות דלק.

זה לא מפתיע שהתעשייה הפיננסית הצליחה כל כך במיקוד לצעירים. הגיל הממוצע של בעל כרטיס אשראי הוא 35 שנים, והגיל הממוצע של בעל כרטיס אשראי לראשונה הוא 25 שנים.

מחקר שנעשה על ידי CreditCards.com מצא כי יותר ממחצית מכלל כרטיסי האשראי מחזיקים אנשים מתחת לגיל 35 וכי אלה מתחת לגיל 18 מייצגים כ-10% מכלל מחזיקי הכרטיסים.

המחקר מצא גם שלאחד מכל שלושה אנשים מתחת לגיל 18 יש כרטיס אשראי משלו, שהוא כפול ממה שהיה לפני שני עשורים.

אנשים צעירים ממוקדים לעתים קרובות על ידי חברות שרוצות להציע להם כרטיסי אשראי. כרטיסים אלו מיועדים לצרכים הספציפיים של צעירים וניתן להשתמש בהם כדי לבנות אשראי או אפילו לקבל תגמולים.

מחקרים הראו כי היסטוריית האשראי של אדם היא אחד הגורמים לקביעת האושר שלו. מחקר של אוניברסיטת הרווארד מצא שאנשים עם רמות גבוהות יותר של חוב היו פחות מאושרים מאלה עם רמות נמוכות יותר של חוב. לכן, חשוב שצעירים יבינו כיצד פועלים כרטיסי אשראי וכיצד הם יכולים להשתמש בהם בצורה אחראית.

כרטיס האשראי הוא אמצעי תשלום פופולרי עבור אנשים בארצות הברית. כרטיסי אשראי יכולים לשמש לתשלום עבור כל דבר, החל ממצרכים, דלק ובגדים ועד ספרים, שכר לימוד ואפילו משכנתאות. כרטיס אשראי הוא דרך מצוינת לצעירים לבנות את ניקוד האשראי שלהם מכיוון שהוא מאפשר להם לבצע רכישות מבלי שהכסף יהיה בהישג יד בזמן הרכישה.

לצעירים בתחילת דרכם, חשוב שיהיה להם כרטיס אשראי עם ריבית נמוכה כדי שלא ישלמו בסופו של דבר עמלות גבוהות על הרכישות. ישנן הצעות רבות ושונות מחברות שונות זמינות וחשוב שהן מבצעות קניות לפני שתחליט על חברה אחת.

כרטיס האשראי לנוער הוא סוג של כרטיס אשראי המכוון לבני הנוער. הריביות בכרטיסים אלו לרוב נמוכות מכרטיסי אשראי מסורתיים. בחלק מהכרטיסים הללו אין גם עמלה שנתית.

אחת הסיבות לכך שאנשים משתמשים בכרטיס אשראי לנוער היא בגלל שהם רוצים לבנות את ניקוד האשראי שלהם. אם יש לך היסטוריית תשלומים טובה, ניקוד האשראי שלך יהיה גבוה יותר מה שיקל עליך לקבל הלוואות בעתיד.

מבוגרים צעירים נתפסים לעתים קרובות כדור הבא של צרכנים. יש להם הרבה כוח הוצאה ויש להם סיכוי גבוה יותר להשתכנע מפרסומות. יש להם גם הרבה מה להפסיד אם הם עושים טעות עם הכספים שלהם. לכן חשוב שילמדו כיצד לטפל נכון בכרטיסי האשראי ובהחלטות הפיננסיות שלהם.

בנקים רבים מציעים כרטיסי אשראי לאנשים מתחת לגיל 18, אך כרטיסים אלו מגיעים עם כמה הגבלות ודרישות שעלולות להקשות על מבוגרים צעירים לנהל אותם בצורה אחראית. לדוגמה, בנקים רבים דורשים שבעל הכרטיס יהיה מעל גיל 18 או בעל שותף מבוגר בחשבון על מנת לזכות בכרטיס אשראי. הגבלות אלו מקשות על בני נוער שרוצים גישה לאשראי ללא עזרה או השגחה של מבוגר, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יפנו לשיטות מסוכנות כמו הלוואת כסף מחברים או לקיחת הלוואה מאחד מאותם המלווים ליום המשכורת שאתה שומע כך. הרבה על פרסומות בטלוויזיה.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »
המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון
פשיטת רגל

המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון

פשיטת רגל יכולה להיות תהליך מורכב ומרתיע, אך בעזרת עורך דין מיומן, הניווט בנוף המשפטי יכול להפוך לניהול יותר. בראשון לציון עורכי דין מומחים בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי פשיטת רגל ויכולים להעניק ליווי רב ערך לאורך כל ההליך.

למאמר המלא »