חתימה דיגיטלית- דרך לאמת

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

חתימות דיגיטליות הן סוג של חתימה אלקטרונית המשמשת לאימות האותנטיות של מסמך דיגיטלי. זהו קוד מוצפן שמצורף לקצה המסמך וניתן לאמתו על ידי הנמען. חתימות דיגיטליות קיימות כבר עשרות שנים, אבל הן מעולם לא היו פופולריות כמו שהן עכשיו בעולם של היום, בעיקר בגלל תכונות האבטחה שלהן. הם עוזרים להבטיח שאף אחד אחר לא יוכל לשנות או להתעסק במסמך מבלי שיזוהה.

חתימה דיגיטלית- דרך לאמת

חתימה דיגיטלית היא דרך לאמת ולאמת את זהות השולח של הודעה אלקטרונית, בדרך כלל בהקשר עסקי או מסחרי. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות כדי לספק אי-דחייה, כלומר מי שחתם אינו יכול להכחיש מאוחר יותר את מעורבותו בעסקה. חתימות דיגיטליות משמשות גם לאימות, ומספקות ביטחון שהודעות לא שונו במהלך השידור. חתימה דיגיטלית נוצרת בדרך כלל על ידי החלת אלגוריתם מתמטי או פונקציה קריפטוגרפית על מסמך ולאחר מכן צירופה למסמך זה כך שלא ניתן לשנותה מבלי לבטל את תוקף החתימה. האימות של חתימה דיגיטלית מושג בדרך כלל באמצעות הצפנה אסימטרית. חתימות דיגיטליות הן סוג של חתימה אלקטרונית. הם משמשים לאימות השולח של הודעה או החותם על מסמך. ניתן להשתמש בחתימות דיגיטליות כדי לאמת שדוא"ל נשלח על ידי האדם שטוען ששלח אותו, למשל. חתימה דיגיטלית היא המקבילה האלקטרונית של חתימה פיזית. הוא משמש לאימות הודעה דיגיטלית, והוא חלק בלתי נפרד מרוב עסקאות המסחר האלקטרוני. חתימות דיגיטליות הן דרך לאמת שדוא"ל, מסמך או תקשורת דיגיטלית אחרת נשלחו על ידי האדם שטוען ששלח אותו. חתימות דיגיטליות פועלות על ידי צירוף פיסת מידע הנקראת מפתח קריפטוגרפי להודעה. כאשר המקבל מקבל את ההודעה, הוא יכול להשתמש במפתח הציבורי של השולח כדי לפענח ולקרוא אותה. חתימה דיגיטלית היא חלק מהחתימה האלקטרונית. זהו סוג של זיהוי אלקטרוני שניתן להשתמש בו כדי לאמת את האותנטיות של השולח ואת שלמות ההודעה או המסמך.

חתימות דיגיטליות

חתימות דיגיטליות הן סוג של חתימה אלקטרונית המשמשת בעולם הדיגיטלי במגוון פלטרמון כמו למשל חתימה דיגיטלית למייל האישי וכו'. הם משמשים כאמצעי אימות וזיהוי. חתימה דיגיטלית מורכבת בדרך כלל משני מרכיבים: תקציר הודעות ומפתח א-סימטרי. תקציר ההודעות נוצר על ידי גיבוב של המסמך עם אלגוריתם גיבוב, והמפתח הא-סימטרי נוצר הן על ידי המפתח הפרטי של השולח והן מהמפתח הציבורי של המקבל. תהליך החתימה הדיגיטלית פועל על ידי יצירת קוד hash לנתונים שיש לחתום, ולאחר מכן הצפנת קוד hash זה עם המפתח הפרטי של השולח כדי לייצר מה שנקרא "קוד hash" או "מעטפה". לאחר מכן, מעטפה זו נשלחת יחד עם הנתונים המתאימים לה לחתימה, אשר לאחר מכן ניתן לפענח באמצעות המפתח הציבורי של המקלט. אם זה מצליח, זה אמור להביא בדיוק למה שנשלח במקור יחד עם המעטפה המוצפנת המתאימה לו ("ההודעה"). לא ניתן לזייף חתימה דיגיטלית ללא גישה לשני המפתחות הפרטיים

חתימות דיגיטליות הן דרך לאמת מסמך. הן נקראות גם "חתימות אלקטרוניות" מכיוון שהן מספקות את אותה אבטחה כמו חתימות בעט-נייר. חתימה דיגיטלית נוצרת על ידי שימוש במפתח פרטי ולאחר מכן צירופו למסמך, דבר שניתן לעשות באחת משתי דרכים: או באמצעות חתימה אלקטרונית או על ידי הצפנת המסמך במפתח הפרטי. חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית המספקת אימות זהות, אי-הכחשה ושלמות ההודעה. חתימות דיגיטליות משמשות לאימות השולח של הודעה או החתימה על מסמך. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות בשילוב עם הצפנה כדי לספק אימות ושלמות נתונים בין צדדים שמעולם לא נפגשו קודם לכן.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מומחה הוצאה לפועל באמצעות טלפון: הדרך החדשה לניהול חובות
הוצאה לפועל

מומחה הוצאה לפועל באמצעות טלפון: הדרך החדשה לניהול חובות

יישום אסטרטגיות ניהול חובות בטלפון הפך לשיטה פופולרית ויעילה עבור אנשי מקצוע לפנות ללקוחות. על ידי שימוש בשיחות טלפון, מומחים יכולים לתקשר עם אנשים בזמן אמת, להתייחס לכל דאגה או שאלה שיש להם לגבי החובות שלהם.

למאמר המלא »