חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) הוא חוק פדרלי הקובע את שכר המינימום, תשלום שעות נוספות, שמירה על תיעוד ותקני עבודת ילדים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

ישנם חוקי עבודה רבים המגנים על עובדים מפני ניצול. הם עשויים להשתנות ממדינה למדינה, אבל הנפוצים שבהם הם על עבודה בשעות נוספות ושכר מינימום.

עבודה בשעות נוספות היא סוג של עבודה הנעשית בנוסף לשעות העבודה הרגילות של אדם. התשלום עבור שעות נוספות הוא בדרך כלל פי 1.5 (1½) מהתעריף השעתי הרגיל עבור כל שעת עבודה העולה על 40 שעות שבועיות.

שכר המינימום הוא הסכום הנמוך ביותר שמעסיק יכול לשלם לעובד באופן חוקי לשעה מבלי להפר חוק או חוזה. זה משתנה בין מדינות, מדינות וערים, אבל הוא תמיד מוגדר לפחות במידה מתונה מעל הרמה שתידרש כדי לספק צרכים בסיסיים כמו מזון ומחסה.

חוקי העבודה שעות נוספות מקלות יותר עבור חברה מאשר עבור אדם פרטי. כך גם לגבי שיעורי הפיצויים. חוקים אלה קיימים כדי להגן על העובדים מפני ניצול על ידי מעסיקיהם.

במקרים מסוימים הדבר מוביל לכך שעובדים עובדים יותר מ-40 שעות שבועיות מבלי לקבל פיצוי על כך. זה נקרא שעות נוספות וזה יכול להיות בלתי חוקי אם העובד לא מקבל שכר שעות נוספות או אם הוא לא עובד יותר מ-40 שעות שבועיות בממוצע.

חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) התקבל בשנת 1938 כדי להגן על עובדים מפני ניצול והתעללות. ה-FLSA קבע שכר מינימום, קבע את שבוע העבודה של 40 שעות, והוציא מחוץ לחוק שיטות עבודה מדכאות של ילדים. החוק גם הורה כי מעסיקים חייבים לספק לעובדיהם גמול שעות נוספות עבור כל שעות עבודה מעל 40 בשבוע.

גמול שעות נוספות מוגדר כזמן שעובד עובד מעל 40 שעות בשבוע עבודה. עובדים זכאים לקבל פי 1.5 מהשכר השעתי הרגיל כאשר הם עובדים יותר מ-40 שעות בשבוע אחד. שעות נוספות אינן מוגבלות רק לעבודה פיזית – היא חלה על כל סוגי העובדים, לרבות אנשי מקצוע כמו רופאים ועורכי דין שעלולים להידרש להשקיע שעות נוספות במשרד או במקרים חשובים.

חוק תקני העבודה ההוגנים משנת 1938 (FLSA) הוא חוק פדרלי הקובע את שכר המינימום, תשלום שעות נוספות, שמירה על רישומים ותקני עבודת ילדים. ה-FLSA חל על חלק מהעובדים במגזר הפרטי ובממשלות המדינה והמקומיות.

ה-FLSA קובע שכר מינימום של $7.25 לשעה, אותו יש לשלם לכל העובדים שאינם פטורים. כמו כן, היא מחייבת את המעסיקים להעניק גמול שעות נוספות עבור שעות עבודה מעל 40 שעות שבועיות בשיעור שלא יפחת מפי אחד וחצי מהשכר הרגיל. מעסיקים אינם נדרשים לספק לא תקופות צהריים או מנוחה, אם כי הם רשאים לעשות זאת אם ירצו.

ה-FLSA אינו מחייב מעסיקים לספק פיצויים נוספים כגון ימי חופשה או חופשות עם שכר, אך הוא קובע מגבלות על שעות עבודה של קטינים מתחת לגיל 16 במהלך ימי הלימודים ושעות עבודה מעל שמונה שעות בימי הלימודים.

בארצות הברית, ישנם חוקי עבודה רבים המסדירים את הדרך שבה אנשים מקבלים שכר. אחד מהחוקים הללו הוא שעות נוספות. שעות נוספות הן חוק המחייב מעסיקים לשלם לעובדיהם על עבודה של יותר מ-40 שעות בשבוע אחד. חוק זה הוקם כדי להבטיח שהעובדים לא יעבדו יתר על המידה ויקבלו תשלום עבור עבודתם.

שעות נוספות היו חוק חשוב מאז התקבל ב-1938 בקונגרס. השעות הנוספות עודכנו עם הזמן ומספקות כעת לעובדים הטבות רבות יותר מבעבר. לדוגמה, מדינות רבות אימצו את חוק השעות הנוספות של ממשל אובמה שהעלה את רף השכר לזכאות לשעות נוספות מ-$23,660 ל-$47,476 לשנה.

התיקונים של ממשל אובמה ל-FLSA ייכנסו לתוקף ב-1 בדצמבר 2016

חשוב להבין ולפעול לפי חוקי העבודה שעות נוספות. ישנם שני סוגים של חוקי עבודה לשעות נוספות. הראשון נקרא "חוק תקני עבודה הוגנים" והוא קובע שכר מינימום, תשלום שעות נוספות, דרישות ניהול רישום והגבלות על עבודת ילדים. הסוג השני של החוק נקרא "חוקי המדינה" והוא קובע הגנות נוספות לעובדים בתעשיות או מקצועות מסוימים.

חוק התקני העבודה ההוגן (FLSA) הוא החוק הפדרלי המקיף ביותר שקובע את שכר המינימום, תשלום שעות נוספות, שמירה על רישומים ותקני עבודת ילדים עבור עובדים בארצות הברית.

חוק זה מחייב מעסיקים לשלם לפחות 7.25 דולר לשעה לעובדים בני שש עשרה לפחות ולעובדים מתחת לגיל שמונה עשרה שטרם הגיעו ליום הולדתם העשרים ואחת עבור הזמן שהם מבלים בעבודה. מעסיקים חייבים גם לשלם לפחות פי אחד וחצי מהשכר הרגיל עבור כל שעות עבודה מעל ארבעים שעות בשבוע עבודה.

חוקי עבודה שעות נוספות חשוב להכיר ולהבין כי הם יכולים להשפיע על אופן העבודה שלך. אם אינך מודע לזכויותיך, אתה עלול להיות נתון לתנאי עבודה ומדיניות בלתי הוגנים.

חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) הוא חוק פדרלי שקובע את שכר המינימום, תשלום שעות נוספות, רישום ותקנים לעבודת ילדים. הוא גם קובע כללים לאילו משרות נחשבות "פטורות" מדרישות אלו.

גמול שעות נוספות הוא התשלום הנוסף שעובד מקבל על עבודה של יותר מ-40 שעות בשבוע אחד. ה-FLSA אומר כי יש לשלם לעובדים לפחות פי 1½ מהשכר הרגיל שלהם עבור כל שעה מעל 40 שעות שהם עובדים בשבוע נתון.

ה-FLSA אינו מחייב מעסיקים לספק הפסקות או ארוחות צהריים כלשהן במהלך יום העבודה, אם כי מעסיקים רבים בוחרים לעשות זאת כעניין של מנהג או מדיניות.

בארצות הברית, חוק העבודה הוגן (FLSA) קובע את הסטנדרטים לתשלום שעות נוספות. ה-FLSA אינו דורש תשלום שעות נוספות עבור עובדים המסווגים כפטורים מהוראותיו.

ה-FLSA גם אינו דורש גמול שעות נוספות עבור עובדים רבים אשר מסווגים כלא פטורים אך משולמים על בסיס שכר ומרוויחים יותר מ-$455 לשבוע.

חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) הוא חוק פדרלי הקובע שכר מינימום, תשלום שעות נוספות ותקני עבודת ילדים. ה-FLSA חל על כל העובדים בארצות הברית המכוסים על ידי החוק.

מעסיקים חייבים לציית הן לחוקי FLSA והן לחוקי המדינה בנושאי שכר ושעות. אם למדינה יש חוקים שונים מה-FLSA, אז המעסיקים חייבים לפעול לפי מערכת החוקים שמגינה יותר על העובדים.

חוק תקני העבודה ההוגנים (FLSA) הוא חוק פדרלי שקובע את שכר המינימום, תשלום שעות נוספות, ניהול תיעוד ותקני עבודת ילדים.

ה-FLSA אינו ערובה למשכורת ספציפית או לתעריף שעתי. הוא אינו מחייב תשלום של זמן וחצי עבור שעות נוספות שעובדות מעל 40 שעות שבועיות. ה-FLSA אינו מחייב מעסיקים לספק הטבות כלשהן כגון ביטוח בריאות, ימי מחלה או ימי חופשה.

על מנת להיות פטור מדרישות ה-FLSA, עובד חייב לעמוד באחד מהמבחנים הבאים:

1) משלמים להם לפחות 23,600 $ לשנה;

2) משלמים להם לפחות 455$ לשבוע;

3) הם עובדים בתפקיד ניהולי, אדמיניסטרטיבי או מקצועי בתום לב; אוֹ

4) תפקידם העיקרי הוא ניהול המפעל בו הם עובדים.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות
פשיטת רגל

מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות

WeWork, פעם חד קרן מבטיח בתעשיית העבודה המשותפים, עמדה כעת בפני נפילה משמעותית. ההתרחבות המהירה של החברה וההוצאות הראוותניות הובילו לבסוף להגשת פשיטת רגל. אירוע זה שלח גלי הלם בעולם העסקים, שכן פעם נתפסה WeWork כמפרעת בתעשיית הנדל"ן.

למאמר המלא »
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »