ויזה לקנדה נדרשת לכל אדם שרוצה להיכנס לקנדה או לשהות בה יותר משישה חודשים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

ממשלת קנדה הקלה על תיירים לבקר במדינה. הם יצרו תוכנית בשם Electronic Travel Authorization (eTA). זה מאפשר לאנשים שאינם אזרחים קנדיים או תושבי קבע לבקר במדינה על ידי מתן אישור לטווח קצר.

1) מהו eTA?

2) איך זה עובד?

3) מי יכול להגיש בקשה לתוכנית זו?

4) מהם היתרונות של הגשת בקשה לתוכנית זו?

כן, אתה צריך ויזה לקנדה. וזה לא קל להשיג אחד כזה. יהיה עליך לספק את המידע האישי שלך, כגון שמך וכתובתך, ולשלם את האגרה עבור בקשת הויזה. כמו כן, תצטרכו לעבור בדיקה רפואית, הכוללת צילום חזה ובדיקות דם. כל התהליך יכול לקחת עד שישה חודשים!

לשגרירות קנדה בוושינגטון הבירה, למשל, יש תהליך הגשה מקוון שאורך כ-20 דקות.

האם צריך ויזה לקנדה?

התשובה היא כן. ישנם שני סוגים של ויזות שניתן להגיש בקשה להן: אשרות ביקור ואישורי עבודה.

אשרות מבקרים ניתנות בדרך כלל לתקופה של עד שישה חודשים ומאפשרות לכם להיכנס לקנדה פעם אחת או מספר פעמים כל עוד שהייתכם במדינה היא פחות מ-180 יום. אשרות מבקרים אינן תקפות למטרות תעסוקה.

אישורי עבודה, לעומת זאת, מאפשרים לך לעבוד בקנדה, אך רק אם המעסיק שלך מבקש אחד בשמך והוא מאושר על ידי אזרחות והגירה קנדה. תזדקק להצעת עבודה תקפה מחברה או ארגון קנדיים לפני הגשת בקשה להיתר עבודה.

ישנם סוגים רבים ושונים של ויזות לקנדה. הנפוצים שבהם הם ויזת תושב זמני (TRV) ואישור נסיעה אלקטרוני (eTA).

ה-TRV הוא הפופולרי ביותר מכיוון שניתן להשתמש בו כדי להיכנס לקנדה מכל מדינה. זה תקף עד עשר שנים וניתן להנפיק אותו בנמל כניסה קנדי או מתוך קנדה. ה-eTA הוא אישור מקוון המאפשר לך לטוס לקנדה ללא ויזה כל עוד יש לך אחת לפני הטיסה.

קנדה היא מדינה שמקבלת בברכה מבקרים ומהגרים מכל העולם. יש לו מגוון רחב של סוגי ויזה שתוכל להגיש בקשה לביקור, ללמוד, לעבוד או להגר.

הדרך הנפוצה ביותר להיכנס לקנדה היא דרך האוויר. אתה יכול לטוס לכל אחד משדות התעופה הגדולים בקנדה, כמו נמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון באונטריו או נמל התעופה הבינלאומי של ונקובר בקולומביה הבריטית. ברגע שתגיעו, תצטרכו לעבור בדיקות מכס והגירה לפני שתתאפשר כניסה לארץ.

אם אתם נוסעים ביבשה או בים, ישנן שתי דרכים לחצות את הגבול: במעבר גבול בינלאומי או בנקודת שחרור מוקדמת.

תזדקק לדרכון תקף ולהוכחת אזרחות קנדית בעת חציית הגבול ביבשה או בים (כגון תעודת לידה). אם אתם נוסעים עם ילדים שאינם שלכם, תזדקקו גם לתעודות הלידה והדרכונים שלהם.

אין צורך בויזה אם אתם נוסעים לקנדה לביקור שנמשך פחות משישה חודשים.

אשרת תושב זמני נדרשת אם אתה נוסע לקנדה למטרת לימודים, עבודה או סוג אחר של שהייה ארוכת טווח.

כרטיס תושב קבע נדרש אם אתה אזרח קנדי או תושב קבע ורוצה לבקר במדינה אחרת.

אתה צריך אישור נסיעה אלקטרוני (eTA) אם אתה מאחת המדינות ברשימת אסור לטיסה של קנדה ורוצה לטוס לשם.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. זה תלוי במדינה שממנה אתה מגיע, בסוג הויזה שאתה מבקש, וכמה זמן אתה מתכנן להישאר בקנדה.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק עם שגרירות המדינה שלך בקנדה. הם יוכלו להגיד לך איזו ויזה מתאימה למצבך. אם אין להם מידע על ויזות למדינה שלך, הם יוכלו לכוון אותך בכיוון הנכון.

אם למדינה שלך אין שגרירות בקנדה, אז זה עשוי להיות מועיל לפנות לשגרירות קנדה או לקונסוליה במדינת הולדתך ולשאול אותם איזה סוג של ויזה נחוץ לנוסע מאותה מדינה מסוימת.

ויזה היא מסמך שנותן לך אישור להיכנס למדינה אחרת. אתה צריך ויזה כדי להיכנס לקנדה אם אתה לא אזרח קנדי או תושב קבע של קנדה.

להלן שני סוגי הויזות הזמינים עבור אנשים המעוניינים לבקר בקנדה:

1) אישור נסיעה אלקטרוני (eTA)

2) אשרת תושב זמנית (TRV)

אם אתה נכנס לקנדה באוויר, בים או בספינת תענוגות, אז תצטרך eTA. אם אתה מתכנן להישאר בקנדה יותר משישה חודשים, תצטרך להגיש בקשה ל-TRV.

ממשלת קנדה אינה דורשת ויזה לאזרחי רוב המדינות. אזרחים ממדינות שאכן דורשות אשרות חייבים להגיש בקשה עבורן בשגרירות או קונסוליה קנדית במדינת מולדתם.

אתה צריך להגיש בקשה לויזה לקנדה אם אתה מאחת מהמדינות הבאות:

-סין -הודו -איראן -פקיסטן -ערב הסעודית

-סינגפור

קנדה היא אחת המדינות היפות בעולם ואנשים מכל העולם רוצים לבקר בה. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מחליט להגיש בקשה לויזה.

האם אני צריך ויזה לקנדה?

התשובה לשאלה זו תלויה בגורמים רבים, אך החשוב ביותר הוא האזרחות שלך. אם אינך אזרח של אף מדינה, אז תצטרך ויזה כדי להיכנס לקנדה. אם למדינה שלכם יש הסכם עם קנדה המאפשר לאזרחיה לנסוע ללא אשרות, אז גם לא תזדקקו לה. עם זאת, אם האזרחות שלך אינה נופלת לאף אחת מהקטגוריות הללו, אז כן, תצטרך ויזה כדי להיכנס לקנדה.

מהם הצעדים שעלי לנקוט?

הגשת בקשה לויזה לקנדה היא לא קלה ולוקחת זמן אז וודאו שזה שווה את זה לפני שמתחילים בתהליך זה. השלב הראשון הוא מילוי טופס בקשה ושליחתו יחד עם כל הדרוש

האם צריך ויזה לקנדה?

קנדה היא אחת המדינות הפופולריות ביותר בעולם. מדיניות ההגירה שלה היא מהליברלית ביותר בעולם.

ממשלת קנדה הציגה מספר תוכניות כדי להקל על אנשים מכל העולם לחיות ולעבוד בקנדה. תוכניות אלה כוללות: כניסה אקספרס, ויזת סטארט-אפ, חוויה בינלאומית בקנדה ועוד רבות אחרות.

הדרישות לקבלת אשרות משתנות בהתאם למדינת האזרחות או המגורים שלך ולסיבת הביקור שלך בקנדה. תמיד כדאי להתייעץ עם עורך דין הגירה לפני הגשת בקשה לויזה לקנדה.

אם אתם מתכננים לבקר בקנדה, חשוב לדעת שלכל מדינה יש מערכת חוקים ותקנות משלה. בארה"ב, למשל, אזרחים יכולים להיכנס לקנדה ללא ויזה. למדינות אחרות, ייתכן שתידרש ויזה לפני הכניסה למדינה.

ויזה לקנדה היא מסמך המאפשר לך לשהות בקנדה לפרק זמן מסוים. זה לא מסמך כניסה כמו ויזה אמריקאית או אוסטרלית שנותן לך אישור להיכנס למדינה.

סוג הוויזה הקנדית הנדרש תלוי בלאומיותך ובמקום בו אתה מתכוון לשהות בקנדה למשך ביקורך.

ישנם ארבעה סוגים של ויזות קנדיות: ויזת תושב זמני (TRV), אישור נסיעה אלקטרוני (eTA), ויזת סטודנט ווויזת מבקרים (רשומה מבקרים).

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »
המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון
פשיטת רגל

המדריך לפשיטת רגל: עוד מומחה בראשון לציון

פשיטת רגל יכולה להיות תהליך מורכב ומרתיע, אך בעזרת עורך דין מיומן, הניווט בנוף המשפטי יכול להפוך לניהול יותר. בראשון לציון עורכי דין מומחים בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי פשיטת רגל ויכולים להעניק ליווי רב ערך לאורך כל ההליך.

למאמר המלא »