איך בוחרים את עורך הדין הטוב ביותר לכל מטרה?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

מי שנזקק לשירותים מקצועיים של עורך דין לבטח לא בטוח אל מי לפנות ובוודאי שעלול שלא לדעת איך לבחור מתוך רשימה שהוא ייתקל בה. עורכי הדין מציעים אינספור שירותים בהרבה מאד תחומים ספציפיים ולכן חשוב מאד לשים לב לבחירה. לא כל עורך דין יציע שירותים בכל התחומים הקיימים ויש גם נישות מקצועיות ספציפיות שבהן יעסקו עורכי דין ספציפיים שצריך יהיה למצוא אותם מתוך ההמון. באופן טבעי, אם מחפשים עורך דין צריכים ליווי או ייעוץ משפטי ברמה גבוהה ויתכן שהלקוח כבר ביצע פעולות קשורות קודם לפנייה אל עורך הדין. כאשר מצמצמים את האפשרויות חשוב לשים לב שמתקדמים עם עורך דין שאכן מציע את השירותים הרלוונטיים, שיש לו ניסיון בליווי מקרים דומים וכמובן אחוזי הצלחה גבוהים.

ההכנה שצריך לפני שמוצאים עורך דין

מי שנעשה לו עוול או מי שמוצא את עצמו בצד הנתבע של תביעה משפטית חייב שיהיה לצדו עורך דין שמכיר את התחום, עוסק בו ויש לו בו ניסיון. למשל אחד הדברים הוא למצוא אתר טפסים להורדה, שכן יש כמה וכמה טפסים שהלקוח יצטרך לחתום עליהם כאשר הוא יתחיל התקשרות עסקית עם עורך הדין הנבחר – תצהיר, ייפוי כוח, חוזה גנרי לדוגמה או התרשמות, כתב תביעה או כתב הגנה ובעצם כל טופס רשמי אחר שעשוי לסייע במקרה שעל הפרק וצריך יהיה להשיג אותו. ברוב המקרים עורך הדין ידאג לכל מה שצריך מספיק זמן מראש אך בהחלט יהיו מקרים שבהם הלקוח יצטרך למצוא את הטפסים הרלוונטיים, להוריד, להדפיס ולמלא את החלק הדרוש מילוי אישי שלו. אתר טפסים שכזה יכול לתת ללקוח מושג לקראת מה הוא הולך עוד לפני שהוא אפילו נפגש עם עורך הדין ובוחן את האפשרויות שעומדות בפניו.

החשיבות של ליווי מקצועי

עורך דין הוא נציג מקצועי של החוק ולכן חשוב מאד להקשיב לו ולפעול על פי ההנחיות וההוראות שלו. הוא בקיא לא רק בלשון החוק אלא באופן שבו תהליכים מתבצעים, בפרקי הזמן ובמועדים הספציפיים שבהם צריך לבצע פעולות משמעותיות. ברגע שמחליטים על ייצוג של עורך דין חשוב להקשיב לו ולא לחשוב שהוא לא יודע או לא מתנהל כמו שצריך. אמנם גם מקרים כאלה יכולים לקרות אבל באופן כללי כבר בעת הבחירה צריך לוודא שבוחרים את עורך הדין שסומכים עליו ורוצים לתת בו אמון מתחילת התהליך ועד לסיומו המוצלח. עורך הדין יהיה מודע לדקויות כאלה ואחרות שקשורות לנושא שעל הפרק ולכן חשוב שהוא זה שיוביל את התהליך ושהלקוח יסמוך עליו ויידע שהנציג שלו אכן פועל מטעמו ומתנהל בצורה שעל פי שיקול הדעת המקצועי שלו היא הנכונה והמתאימה ביותר לסיטואציה.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מומחה הוצאה לפועל באמצעות טלפון: הדרך החדשה לניהול חובות
הוצאה לפועל

מומחה הוצאה לפועל באמצעות טלפון: הדרך החדשה לניהול חובות

יישום אסטרטגיות ניהול חובות בטלפון הפך לשיטה פופולרית ויעילה עבור אנשי מקצוע לפנות ללקוחות. על ידי שימוש בשיחות טלפון, מומחים יכולים לתקשר עם אנשים בזמן אמת, להתייחס לכל דאגה או שאלה שיש להם לגבי החובות שלהם.

למאמר המלא »