אדון / גברת יקרים, אני כותב כדי להודיע לך כי אתפטר מתפקידי החל מה-1 בדצמבר עקב הרעה בתנאים במקום העבודה

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

יָקָר

ברצוני להגיש את התפטרותי מהחברה. אני עובד כאן שנים ונהניתי, אבל בגלל התנאים המידרדרים במקום העבודה שלי, אני מתקשה להמשיך בתפקידי. אני אעזוב בתאריך וברצוני להודות לך על ההזדמנות שנתת לי.

יָקָר

אני עובד שלך בחמש השנים האחרונות. אני כותב לך מתוך כוונה להתפטר מתפקידי כעובד שלך. אני עושה זאת בגלל ההידרדרות בתנאים בעבודה שלא אפשרו לי להמשיך בעבודתי.

התנאים המתדרדרים בעבודה הם כדלקמן:

– היעדר משאבים וכלים לבצע את עבודתי ביעילות;

– חוסר תמיכה מההנהלה; ו,

– הצורך בשינוי במסלול הקריירה שאינו זמין בחברה זו.

_________ יקר,

בלב כבד אני כותב את המכתב הזה. נהניתי מהזמן שלי כאן בחברה שלך והיה לי תענוג לעבוד איתך. לצערי, התנאים המדרדרים איפשרו לי להמשיך לעבוד כאן. אני מקווה שתבין ומאחלת לך כל טוב לעתיד.

בכנות, _________

מכתב ההתפטרות הינו מסמך רשמי המפרט את הסיבות לעזיבת החברה ומספק הסבר למעסיק. זו גם דרך לספק תובנה נוספת למה אתה עוזב. ישנן סיבות רבות מדוע מישהו ירצה לעזוב את עבודתו, אך במקרה זה, זה נובע מהידרדרות התנאים.

ככלל, התפטרות מעבודה צריכה להיעשות תוך זהירות והתחשבות בחברה או בארגון. בעת כתיבת מכתב ההתפטרות שלך, חשוב להיות כמה שיותר מקצועי ולא לשרוף גשרים עם המעסיק שלך. כדאי גם לוודא שיש לך תוכנית מה תעשה לאחר שתעזוב את העבודה שלך כדי שתוכל להישאר חיובי לגבי ההחלטה שלך.

____ יקר,

אני מגיש בזאת את התפטרותי מהחברה מאחר ואין באפשרותי להמשיך לעבוד בסביבה זו. התנאים המידרדרים גרמו לי להרגיש שאני כבר לא מסוגל לעשות את העבודה הכי טוב שלי ומשפיעים על הבריאות שלי. ככזה, אני מוצא שהכי טוב לי להתפטר ולחפש הזדמנויות אחרות.

בכנות, __________

_____ יקר,

בצער אני חייב להודיע לך שאני מתפטר מתפקידי בתור _____ ב-_______. הסיבות לכך הן כפולות:

ראשית, תנאי המשרד הידרדרו עם הזמן עד כדי כך שאני כבר לא מסוגל לבצע את עבודתי ביעילות. אין מספיק שולחנות עבודה כדי שיהיה לכולנו מקום עבודה, ואין מזגן בחודשי הקיץ. גורמים אלו מקשים עליי לעמוד בזמנים ולהיות פרודוקטיבי על בסיס עקבי. שנית, הייתה לנו בעיה ארוכת שנים עם המנהל שלנו ____ שלא נפתרה למרות ניסיונות חוזרים ונשנים של עצמי ושל עובדים אחרים. זה הקשה עליי לשמור על מוטיבציה ולהמשיך לעבוד ביעילות. ככזה, אני מוצא צורך להתפטר מתפקידי בתור _____ ב-______ כדי לממש הזדמנויות אחרות שבהן אוכל להיות פרודוקטיבי ומאושר יותר במקום העבודה.

בכנות, ______________

אני מתפטר בזאת מתפקידי כ

סיבת ההתפטרות:

אני משרת את החברה הזו עבור

שנים. צר לי לומר שתנאי עבודתי הידרדרו. אני מרגיש שהגיע הזמן להמשיך הלאה ולמצוא הזדמנות חדשה שבה אני יכול להיות מרוצה יותר.

יָקָר

אני מגיש בזאת את התפטרותי החל מהיום

. צר לי לעזוב אותך, אבל התנאים המידרדרים של החברה לא הותירו לי ברירה אחרת. אני מאחל לך את כל הטוב שברצונך לעתיד ומקווה שתצליח למצוא מישהו שיוכל לקחת את האחריות שלי. אני אסיר תודה על כל ההזדמנויות שהחברה הזו נתנה לי ותמיד אוקיר אותן. תודה על הכל ולהתראות.

בכנות,

יקר,

עקב הרעה בתנאים בחברה שלך, אני מתפטר מתפקידי. אנא מצא מצורף את מכתב ההתפטרות שלי.

בכבוד רב,

(חֲתִימָה)

היקר [שם החברה],

בלב כבד אני מתפטר מתפקידי. תנאי העבודה המתדרדרים הקשו על המשך העבודה. חלק מהדברים שחוויתי הם:

– חוסר כבוד לזולת

– חוסר תמיכה בעובדים חדשים

– ציפיות לא ברורות

– הכשרה לא מספקת

– תקשורת לקויה מההנהלה

– שינוי כיוון מתמיד ללא קלט של אנשי הצוות

– התנהגות חסרת כבוד וגסה מצד עמיתים וממונים, כמו גם לקוחות.

אדון / גברת יקרים,

אני כותב מכתב זה כדי להודיע לך שהחלטתי להתפטר מתפקידי הנוכחי. זה היה תענוג לעבוד עם החברה שלך ואני תמיד אוקיר את הזיכרונות מהזמן שלנו ביחד. עם זאת, עקב הרעה בתנאים בעבודה, אין לי ברירה אלא לעזוב.

אני מקווה שהמכתב הזה יתן לך הבנה טובה יותר של החלטתי ואני מאחל לך כל טוב במאמציך העתידיים.

בכנות,

יָקָר

אני מגיש בזאת את התפטרותי מתפקידי כקופירייטר עם . אני מצטער להודיעך כי אני מתפטר עקב הרעה בתנאים במקום העבודה.

בכנות,

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!
השאירו פרטים כבר עכשיו!
מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות
פשיטת רגל

מקצוען פשיטת רגל ב-WeWork: ללא תחרות

WeWork, פעם חד קרן מבטיח בתעשיית העבודה המשותפים, עמדה כעת בפני נפילה משמעותית. ההתרחבות המהירה של החברה וההוצאות הראוותניות הובילו לבסוף להגשת פשיטת רגל. אירוע זה שלח גלי הלם בעולם העסקים, שכן פעם נתפסה WeWork כמפרעת בתעשיית הנדל"ן.

למאמר המלא »
מומחה לפשיטת רגל שנייה
פשיטת רגל

מומחה לפשיטת רגל שנייה

פשיטת רגל היא הליך משפטי המסייע ליחידים או לעסקים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לבקש פטור מחלק מההתחייבויות הכספיות שלהם או מכולן. חיוני להבין את החוקים סביב פשיטת רגל כדי לנווט את התהליך בהצלחה.

למאמר המלא »
עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד
פשיטת רגל

עורך דין מומחה בפשיטת רגל באשדוד

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל. באשדוד ישנם אנשי משפט רבים שיכולים לסייע בניווט בתהליך המורכב של הגשת בקשה לפשיטת רגל. עם זאת, עבודה עם עורך דין שיש לו מומחיות בתחום זה יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות התיק שלך.

למאמר המלא »
מומחה לפטרול ברגליים
פשיטת רגל

מומחה לפטרול ברגליים

כאשר מתמודדים עם קשיים כלכליים, חיוני לפנות לליווי של עורך דין בעל ידע בתחום פשיטת רגל. עם מומחיות בדיני פשיטת רגל, עורך דין יכול לספק תובנות חשובות וסיוע בניווט בתהליכים משפטיים מורכבים.

למאמר המלא »